Obchodní podmínky
Vložte svůj text...
Tyto obchodní podmínky platí pro poskytování jazykového poradenství, služeb v rámci realizace jazykové výuky, kurzů a on-line produktů na www.anglickyskaroline.cz a ve skupinách "Anglicky s Karoline" a "Teacher Talk Cz" na Facebooku.
Provozovatelkou a poskytovatelkou služeb je Mgr. Karoline Němcová Růžičková, IČO 76432696, se sídlem Tyršova 248, Čechy pod Kosířem, 798 58, zapsaná v živnostenském rejstříku vydán MÚ V Prostějově dne 16.11.2009 pod č.j. OŽÚ 6554/2009, e-mail: ruzickovakaroline@gmail.com (dále jen "poskytovatelka").
I. Výklad pojmů
1) Tyto obchodní podmínky upravují právní vztahy při poskytování služeb jazykového poradenství klientům, právní vztahy při pořádání kurzů a při prodeji on-line produktů, které poskytovatel nabízí na www.anglickyskaroline.cz nebo ve skupinách "Anglicky s Karoline" a "Teacher Talk Cz" na Facebooku.
Tyto obchodní podmínky jsou součástí každé uzavřené smlouvy mezi poskytovatelkou služeb a klientem.
2) Smlouva uzavřená mezi poskytovatelkou a klientem se uzavírá v českém jazyce a otázky s ní související se řídí českým právem.
3) Poskytovatelka není plátcem DPH.
4) Náklady na použití elektronických prostředků komunikace na dálku nese klient.
5) Uhrazením odměny, popř. kupní ceny, se rozumí připsání odměny, popř. kupní ceny, na účet poskytovatelky.
6) Chyby vzniklé při zadávání dat před odesláním objednávky poskytovatelka opraví na základě e-mailové komunikace.
7) Klient - podnikatel je každý, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a zodpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku (dále jen "klient").
II. Předmět smlouvy
Předmětem smlouvy je závazek poskytovatelky poskytnout klientovi jazykové poradenství, zajistit klientovi účast na kurzu či výuce, které si klient objednal, nebo poskytnout klientovi on-line produkt, a závazek klienta uhradit za tento produkt nebo službu odměnu.
III. Jazykové poradenství
1) Jazykové poradenství lze u poskytovatelky objednat osobně, telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného na webové stránce poskytovatelky.
2) Smlouva o poskytnutí služeb je uzavřena potvrzením objednávky ze strany poskytovatelky.
3) Poskytovatelka se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, které se týkají obchodního tajemství i osobních záležitostí klienta, a jejichž prozrazení by mohlo vést k poškození klienta v konkurenčním prostředí. Obsah konzultace je důvěrný.
4) Při jazykovém poradenství poskytovatelka navrhuje takové strategie a postupy, které klientovi umožní studovat jazyk pro klienta osobně nejefektivnějším a nejpřínosnějším způsobem.
5) Jazykové poradenství je provozováno poskytovatelkou osobně, prostřednictvím služby Skype nebo něčím jiném s tím, že klientovi zavolá poskytovatelka. Osobní konzultace probíhají v sídle poskytovatelky na adrese Tyršova 248, Čechy pod Kosířem, 798 58.
6) Konzultace začíná běžet v přesně domluvenou hodinu. V případě, že klient nebude v domluvenou hodinu na konzultaci připraven, zmeškaný čas se započítává do doby konzultace. Pokud jazyková konzultace neproběhne z důvodů na straně klienta, aniž by klient svou neúčast na konzultaci omluvil, vyúčtuje poskytovatelka klientovi odměnu za jednu hodinu.
7) Jednorázová odměna za jazykové poradenství je účtována za sazbu, která je uvedena na webových stránkách poskytovatelky. Odměna za jazykovou výuku je účtována za běžnou hodinovou sazbu, která je uvedena na webových stránkách poskytovatelky.
8) Odměna za osobní konzultaci je splatná v hotovosti k rukám poskytovatelky po skončení konzultace.
9) Odměna za konzultaci přes Skype nebo Zoom probíhá buď osobně anebo online na jiné platformě dle dohody poskytovatelky s klientem.
2) Ceník je k dispozici online na stránkách poskytovatelky www.anglickyskaroline.cz.
3) Odměna za objednaný počet lekcí je splatná předem na základě faktury bankovním převodem.
4) Termín je garantován a stává se závazným pro obě strany na základě oboustranného potvrzení termínu.
5) Termín lze bezplatně změnit či zrušit nejpozději 24 hodin před začátkem lekce. Při včas zrušeném termínu poskytovatelka nabídne náhradní termín a zrušená lekce není klientovi účtována. Při zrušení lekce později než 24 hodin před začátkem sjednaného termínu či nedostavení se na lekci ve sjednaném termínu je klientovi lekce účtována v plné výši.
6) Platby za online výuku posílejte na účet číslo 2301367235/ 2010, vedený na jméno Mgr. Karoline Němcová Růžičková. Jako variabilní symbol používejte číslo faktury, na základě které platbu provádíte.
V. Otevřené kurzy a workshopy
1) Otevřeným kurzem se rozumí jednorázové školení, které poskytovatelka nabízí na svých webových stránkách, kde je uveden obsah kurzu, místo a čas konání kurzu a výše kurzovného.
2) Na kurz se lze přihlásit prostřednictvím webových stránek poskytovatelky www.anglickyskaroline.cz. Po přihlášení odešle poskytovatelka zájemci e-mail, který bude obsahovat tyto obchodní podmínky, místo a čas konání kurzu a platební údaje potřebné pro uhrazení kurzovného.
3) Kurzovné musí být uhrazeno vždy před konáním kurzu, uhrazením kurzovného má zájemce místo na kurzu závazně rezervováno. Kurzovné je splatné na základě výzvy k platbě, fakturu poskytovatelka vystaví po uhrazení platby kurzovného na její účet.
4) Smlouva mezi poskytovatelkou a klientem, resp. zájemcem o kurz, je uzavřena připsáním platby na účet poskytovatelky.
5) Při zrušení účasti na kurzu ze strany klienta se zaplacené kurzovné nevrací. Zaplacené kurzovné je možné převést na náhradníka nebo využít jiných kurzů nebo dalších služeb poskytovatelky.
6) Poskytovatelka pořádá kurz pouze v případě účasti minimálně 4 klientů, není-li v popisu kurzu uvedeno jinak.
7) Poskytovatelka si vyhrazuje právo kurz kdykoliv zrušit nebo přesunout na jiný termín.
8) V případě, že kurz bude zrušen z důvodu nedostatečného počtu klientů, zavazuje se poskytovatelka vrátit platbu zpět na účet klienta, ze kterého platbu přijala, nebo převést platbu na jiný kurz, a to dle volby klienta.
9) V případě, že kurz bude zrušen z důvodu události, která konání kurzu znemožní (např. nemoc, přerušení dodávky elektrické energie, živelná pohroma apod.), zavazuje se poskytovatelka neprodleně informovat klienty a přesunout kurz na jiný termín.
10) Poskytovatelka má právo do kurzu bez nároku na vrácení platby nezařadit klienta, popř. vyloučit z probíhajícího kurzu klienta, který se chová nevhodně nebo je pod vlivem omamných či psychotropních látek.
VI. On-line produkty - videokurz, ebook, členství ve skupině
1) On-line produktem se rozumí e-kniha, videokurz nebo skupinový jazykový mentoring.
2) E-knihou se rozumí digitální kniha, která není tištená a je umístěna na www.anglickyskaroline.cz a je poskytována ve formátu pdf.
3) Videokurzem se rozumí školení, které má informativní charakter a nevyžaduje fyzickou přítomnost na konkrétním místě, neboť probíhá přes internet.
4) Členstvím ve skupině se rozumí vstupí do skupiny na Facebooku, do které poskytovatelka průběžně vkládá obsah podporující jazykové samostudium členů skupiny.
5) On-line produkty lze objednat prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách poskytovatelky www.anglickyskaroline.cz, e-mailem, telefonicky nebo zasláním žádosti o členství prostřednictvím Facebooku.
6) Kupní cena je splatná na základě faktury, kterou poskytovatelka vystaví po přijetí objednávky. Faktura představuje potvrzení objednávky ze strany poskytovatelky.
7) Kupní cenu lze uhradit bankovním převodem nebo v hotovosti. Splatnost faktury činí 10 dnů, po uplynutí této lhůty bude klientovi zaslána upomínka.
8) Kupní smlouva je mezi poskytovatelkou a klientem uzavřena potvrzením objednávky ze strany poskytovatelky.
8) Po uhrazení kupní ceny obdrží klient na e-mail uvedený v objednávce odkaz na stažení e-knihy, popř. přístupové údaje k zpřístupnění videokurzu či odkaz na vstup do skupiny na Facebooku. V případě, že by klientovi nedorazil odkaz na stažení e-knihy či přístupové údaje k zpřístupnění videokurzu, je nutné informovat poskytovatelku na e-mail ruzickovakaroline@gmail.com.
9) V případě, že si klient nestáhl žádný soubor s e-knihou, má právo objednávku stornovat, a to oznámením na e-mail poskytovatelky ruzickovakaroline@gmail.com. Stornováním objednávky se kupní smlouva od počátku ruší. Poskytovatelka vrátí klientovi kupní cenu, kterou uhradil, zpět na účet, ze kterého byla odměna uhrazena, a to nejpozději do 7 pracovních dnů od stornování objednávky.
10) V případě, že klientovi nebude videokurz vyhovovat, vrátí poskytovatelka klientovi kupní cenu, pokud do 14 dnů od zakoupení kurzu o této skutečnosti informuje poskytovatelku na e-mail ruzickovakaroline@gmail.com.
VII. Duševní vlastnictví a know-how poskytovatelky
1) On-line produkty prodávané na www.anglickyskaroline.cz a v obou výše uvedených skupinách na Facebooku jsou výsledkem duševní činnosti poskytovatelky a jsou jejím majetkem, který je chráněn z. č. 121/2000 Sb., autorským zákonem a dalšími zákony na ochranu duševního vlastnictví.
2) Klient může použít obsah on-line produktu pouze pro svou vlastní osobní potřebu. Klient není oprávněn obsah on-line produktu dále šířit nebo zpřístupnit třetím osobám.
3) Kurzy a výuka pořádané poskytovatelkou jsou součástí jejího know-how, které si poskytovatelka chrání, proto pořizování audio nebo video záznamů není během kurzu povoleno.
4) Veškeré texty a fotografie jsou majetkem poskytovatelky a bez jejího souhlasu nemohou být žádným způsobem použity.
VIII. Klient spotřebitel
1) Klient-spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem, tedy s poskytovatelkou, dle těchto obchodních podmínek nebo s ním jinak jedná (dále jen "spotřebitel").
2) Spotřebitel si dle těchto obchodních podmínek může na www.anglickyskaroline.cz objednat on-line produkt nebo otevřený kurz nebo vstoupit do skupin "Anglicky s Karoline" či "Teacher Talk Cz" na Facebooku.
3) Spotřebitel používá podle těchto smluvních podmínek stejná práva jako klient podnikatel a navíc se na něho vztahuje zákonná ochrana spotřebitele. Spotřebitel má tedy tato práva:
Právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy. Tyto informace jsou uvedeny na webových stránkách poskytovatelky a v těchto obchodních podmínkách. Smlouva je poskytovatelkou archivována v elektronické podobě a bude spotřebiteli poskytnuta na jeho písemnou výzvu, kterou zašle e-mailem poskytovatelce.
Právo odstoupit od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní, a to tak, že klient zašle poskytovatelce e-mail, který bude obsahovat informaci o odstoupení od smlouvy. Informace bude mít následující znění: "Já, níže podepsaný XY, nar. dne 000000, odstupuji od smlouvy ze dne 000000, která byla uzavřena s Vámi na straně jedné jako poskytovatelkou a mojí osobou na straně druhé jako klientem." Spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy v případě, že bylo před uplynutím této lhůty jeho výslovným souhlasem započato s poskytováním služby podle smlouvy.
Spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy, kde předmětem smlouvy bylo dodání on-line produktu, neboť se jedná o tzv. smlouvu o dodání digitálního obsahu ve smyslu § 1837 písm. l) z. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, který nebyl dodán na hmotném nosiči s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Spotřebitel má právo službu reklamovat. Poskytovatelka vydá spotřebiteli potvrzení o tom, kdy spotřebitel službu reklamoval, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Dále poskytovatelka vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemně odůvodní zamítnutí reklamace.
Právo na mimosoudní řešení sporu - v případě, že mezi poskytovatelkou a spotřebitelem vznikne spor, který se nepodaří vzájemně vyřešit, má spotřebitel právo na mimosoudní řešení sporu s poskytovatelkou s tím, že mimosoudní řešení sporu přísluší České obchodní inspekci. Toto právo lze uplatnit do jednoho roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil u poskytovatelky právo, které je předmětem sporu.
Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1. 2. 2022.